תהליך הרכישה החדש שלנו מתבצע כולו בעמוד אחד, על מנת להקל על אופן הרכישה של הגולש ולאפשר אחוזי המרה גבוהים יותר בשלב זה.
דף מכירה מוצלח וממיר זאת משימה מאתגרת, בשביל שזה יקרה גייסנו את כל יכולות הקריאייטיב שלנו בשילוב עם מחקר על כיצד דף רכישה צריך להיראות להיות נוח וידידותי למשתמש וכזה שיגרום בסופו של דבר ללקוח לממש את המכירה שלו, ולתרגם זאת להגדלת מכירות באתר.
שלבי הרכישה בנויים כאקורדיון בן 2-3 שלבים פשוטים –
התחברות (במידה ומדובר בלקוח קיים)
אישור פרטים והזנת פרטי משלוח
תשלום / הזמנה
בצידו השמאלי של הדף מוצג סיכום הרכישה (סל מקוצר) הכולל אפשרות לעדכון כמויות ומחיקת מוצרים מהרשימה.
דאגנו לכך שעמוד הרכישה יהיה רספונסיבי ומתאים לסוגי מסכים השונים.
פיצ'רים נוספים של עמוד הרכישה שלנו הם:
- הרשמה, התחברות, רכישה ועדכון פרטים בעמוד אחד ממוקד ומהיר
- התחברות לקוחות פרטיים, עסקיים והרשמת לקוחות חדשים באותו מקום
- לאחר התחברות פרטי הלקוח מוצגים, עליו רק לאשר (או לערוך במידת הצורך)
- תשלום מאובטח בתקן PCI באמצעות קרדיט גארד
- סל מקוצר - מאפשר סקירת ההזמנה, הסרת מוצרים, עריכת כמויות
- מתן אפשרות לרוכש להוסיף הערה להזמנה
- אפשרות להוסיף שדות לאישור כמו אישור הצטרפות לרשימת הדיוור
- אפשרות לחיוב הגולש בקריאת התקנון טרם הרכישה
- אפשרות להגדרת משלוחים שונים לאיזורים איזורים ומדינות שונות
כמה טיפים להבטחת סיום המכירה באתר
הגבירו את תחושת הביטחון של הגולשים
- הוסיפו אינדיקטורים לאבטחה, שירות לקוחות איכותי ופרטיות.
- הוסיפו SSL לכל עמודי החנות
- שלבו לוגואים של מנגנוני אבטחה ופרטיות באתר שלכם
פרגנו במשלוח
- אפשרו בחירה ממגוון אפשרויות משלוח
- השתדלו להציע משלוח חינם, לפחות מעל סכום מסויים
- יהיו ברורים עוד בשלבים המוקדמים ושקפו את העלויות הסופיות, הקונים לא אוהבים הפתעות