הגדרת לינקים לכניסת לקוחות באתר

בחנות יכולים לרכוש 3 סוגי לקוחות שונים:

  • פרטיים – B2B
  • עסקיים – B2C
  • סוכנים

לכל לקוח ישנו רכיב התחברות ספציפי לו, כאשר לאחר ההתחברות ניתנת האפשרות לגשת לאיזור האישי.

כמו כן, ניתן להגדיר בחשבשבת מחירים מיוחדים לכל לקוח עסקי , כאשר לאחר ההתחברות לקוחות B2B וסוכנים יראו בכל מוצר את המחיר הרלוונטי שהוגדר להם בחשבשבת, באופן אוטומטי.

הגדרת סוגי הלקוחות שירכשו בחנות מתבצעת ע”י בית העסק דרך כלי הניהול.

המקומות בהן משולב רכיב ההתחברות ברחבי האתר הם:

  1. סרגל עליון – באמצעות שילוב הרכיב בתפריט
  2. סרגל צד- באמצעות שילוב הווידג’טים של  כניסת לקוחות
  3. עמוד / רכיב התחברות – עמוד עצמאי המכיל את רכיב ההתחברות למערכת
  4. עמוד רכישה- הגולש יכול להעביר לסל מוצרים, ולהתחבר כלקוח רשום רק בשלב הרכישה

בהגדרות התוסף תוכלו לקבוע את המלל אשר יופיע בלינק ההתחברות

דרך “חנות וירטואלית” > “הגדרות” – גשו לטאב “לקוחות”

שם ניתן להזין את המלל שיופיע בלינק לכל סוג לקוח במקומות האלה:

1. תפריטים (סרגל עליון + סרגל צד + עמודי התחברות)

2. עמוד רכישה

לחצו על שמירה והלינק ישתנה בהתאם.

*כאמור קביעת סוג הלקוחות אשר ירכשו בפועל באתר נקבעת בכלי הניהול ע”י בית העסק ונשלפת אוטומטית לחנות.

הסתרת הלינקים השונים להתחברות באמצעות CSS:

אם החנות מוכרת רק ללקוחות פרטיים ניתן להסתיר באופן גורף את כל כפתורי הכניסה לעסקיים באמצעות פנייה בCSS לclass בשם b2b-button.

ולהפך, אם החנות מוכרת רק ללקוחות עסקיים ניתן להסתיר את כפתורי ההתחברות לפרטיים וההרשמה באמצעות פנייה בCSS ל-b2c-button ו-signup-button.

גלילה לראש העמוד